lite om allt!

har inte uppdaterat på ett tag nu men jag har gjort massa annat. Har elevens val denna vecka så idag har vi klättrat och cyklat. imorgon blir det en dag på tallvallen med fotbollmen det skall dock vara 3+ och mullet så det blir te och fliströja med

om cirka 10minuter har jag utveklings samtal...fml det är ungefär det värsta som finns.

igår var jag på stan med karin och jag bytte en tröja och köpte en jeans väst!
bilder kommer dock inte nu men det kommer inon kort

dubbel träning ikväll jag åker iväg på första träningen klockan 17 och kommer hem 20:30
 nu kom mammsen och utväklingssamtalet börjar om 2 minuter så med detta säger jag hej då!  
 
haha enda bilden som fanns på skolans data så njut5 nu av bilden 


Kommentarer
Postat av: Julis

Du Ebbis, träffs till veckan eller?

Lycka till på utvecklings samtalet plutt!:*

2012-05-30 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0