grattis Sverige eller nått?

hej, som dom flesta vet så vann vi fotbolls matchen igår mot strömsund (eftersom det står överallt på fb)
vi vann alltså med 9-1. men eftersom som jag har problem med min fucking rygg så gick inte så bra för min del
jag han göra ett mål sedan hade jag så ont så det inte gick nåt mer.
på fredag tar jag tåget iväg till stockholm för att tävla vi får se hur det går med ryggen,men vi får hoppas på det bästa (Y)
sitter och äter frukost nu och ska snart bege mig till malin där jag spenderar dagen, maja bajs svara inte så du har jag damp
puss puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Haha, gammal, nej du har ju din nya jeansväst!

2012-06-06 @ 16:20:36
Postat av: ebba

ja är typ en månad gammal...hhehe

2012-06-07 @ 14:16:06
Postat av: Hannah

men du köpte den en vecka sedan!

2012-06-09 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0