Karin bloggar

Hejhej, jag har nyss pratat i telefjunken med Ebba, som ni säkert vet är i tjörn just nu. På fredag (om jag minns rätt) ska hon på liseberg.. Inte avis alls nejnej. Och på söndag ska hon på ullared. Hoppas att hon har det jättebra där borta, men det har hon säkert. Jag saknar henne jättemycket, btw.. Vi kanske inte kommer träffas på nästan en månad. :( ♥ Men om jag har tur så hinner jag träffa henne när hon kommer hem från tjörn en snabbis. Men sen ska hon till göteborg och jag till turkiet. Jag sitter på arlanda just nu btw, runt fyra åker jag iväg till danmark. Kulkul. Har inget mer att säga, skulle bara uppdatera lite eftersom ebba inte hinner. Puss! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Varsågod ebbisbebbis<3

Svar: tackis tackis
Ebba Breil

2012-07-13 @ 22:43:35
URL: http://karintagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0