ibland undrar jag om du verkligen älskar mig?

hej malin vart ju febrig så vi åker imorgon istället. Idag har jag packat,sovit och suttit med datat alltså inte så mycket.  ikväll ska jag ingenstans utan bara äta och sova för imorgon väntar en 10 timmars bilresa med familjen alfreds. mysiggggt, väl borta i tjörn ska vi på liseberg och bada,sola ,äta gLAASS och bara ha kul.
efter detta inlägg ska jag sälla in några tisinställda inälgg så att bloggen uppdateras lite mer undertiden
 
ha det bra!
(no makeup)

Kommentarer
Postat av: Karin

Bejbiii, kommer sakna dej alldeles för mycket! Hoppas du har det bäst där borta, och ring när du är på ullared. Puss ! ♥

Svar: kommer saknar dig också men nu vi kommer ha det azume i stockholm på måndag!<3
Ebba Breil

2012-07-09 @ 11:06:31
URL: http://karintagesson.blogg.se/
Postat av: Karin

Bejbiii, kommer sakna dej alldeles för mycket! Hoppas du har det bäst där borta, och ring när du är på ullared. Puss ! ♥

2012-07-09 @ 11:06:33
URL: http://karintagesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bejbiii, kommer sakna dig alldeles för mycket! Hoppas du har det bäst där borta, och ring när du är på ullared. Puss ! <3

2012-07-13 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0