FRÅGOR !

Namn: ebba breil
Födelseplats: Östersund
Bor: Östersund, ta mig här i från
Ögonfärg: skiftande
Hårfärg: brun med ljusa slinger
Skostorlek: 39
Civilstatus: forever alone
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2

Skor som du bar idag: converse
Dina svagheter: jämnför mig med andra så jag framstår som sämre
Rädsla: att bli lämnad ensam

STEG 3
Första tanke när du vaknar: om det bara va helg!!
När du somnar: vet ej



STEG 4

Pepsi eller Cola: cola
McDonalds eller Burger King: donken
Adidas eller Nike: nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5

Svär du? klart som fan att jag inte gör de
Sjunger du? haha jaa,även fast det låter förfärligt
Duschar du varje dag? yes oftast
Är idol din smak? vänta, va?
Gillar du skolan? vilken jävla fråga
Tror du på dig själv? inte alltid

STEG 6

Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol? nej
Rökt? nej
Shoppat? ja
Ätit en hel ask müsli? nej
Ätit sushi? Nej
Stått på scen? Nej
Skejtat? nej.
Bakat? Nej
Stulit något? Nej
Ljugit? har jag säkert
Kramat någon? Ja

STEG 7

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? nej
Varit full? nej
Blivit kallad hora? Ja,av en idiot som inte än det vad det betyder
Busringt någon? hahaha ja
Gjort något som du ångrade? Ja,
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Nej
Kastat en sten på nån ruta? ne

STEG 8

I framtiden..
Namn på barn? Molly,my eller kalle
Hur vill du dö?lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal? ascool!

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? vetinte ;o
Antal CD-skivor du äger? massa gamla, haha
Antal piercings? öroon
Antal tatueringar? ge mig
Hur många gånger har du varit med i tidningen? vetinte, några gånger

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? sova, spela fotboll, svulla osv
Vad ska du göra i vinter? bygga snögubbar, åka slalom, osv

När tar du studenten? Orkar inte räkna..
Vad gör du efter gymnasiet? vetinte
Vad vill du helst jobba som? fotograf eller polis typ
Vad händer till helgen ? venne, valborg och sånt
Vad vill du helst göra just nu? Sova


Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv, tack detsamma :)

2012-04-29 @ 11:34:51
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0